Job 40 van 307


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Officer


Functie

Ons bedrijf is een wereldwijd vooraanstaand merk op het gebied van ongediertebestrijding en hygiëne. We beperken ons niet alleen tot deze activiteiten; we streven ernaar mensen te beschermen en levens te verbeteren. Wij zijn trots op ons uitgebreide scala aan ondersteunende diensten wereldwijd, waarbij onze merken bekend staan om hun consistente servicekwaliteit.

Het European Central Warehouse in Kallo is een cruciaal onderdeel van onze wereldwijde toeleveringsketen en speelt een sleutelrol in het beheer van de voorraad en de levering van producten die nodig zijn voor onze dienstverlening, zowel binnen als buiten de EU. Als lid van ons logistieke team ben je een essentiële schakel binnen ons internationale bedrijf.

In de rol van Customer Services Officer ben je het centrale aanspreekpunt voor het coördineren van logistieke processen tussen onze internationale vestigingen en de leveranciers. Je beheert een klantenportefeuille voor toegewezen landen van begin tot eind.

Verantwoordelijkheden:

Je werkt samen met het team aan de verwerking en opvolging van orders die worden geplaatst door onze interne klanten, zoals bedrijven wereldwijd en servicetechnici, en voert waar nodig handmatige orderinvoer uit.
Je ontwikkelt efficiënte oplossingen voor eventuele problemen met bestellingen en leveringen.
Je biedt proactieve feedback aan interne klanten over openstaande orders om optimale klanttevredenheid te waarborgen.
Je communiceert regelmatig met het centrale planteam over de status van verwachte zendingen.
Je bepaalt de prioriteiten voor het toewijzen van voorraadproducten aan je klanten.
Je coördineert met onze logistieke dienstverlener om te zorgen dat orders tijdig worden verzameld.
Je behandelt klachten van klanten door problemen te analyseren en passende oplossingen aan te bieden.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van documenten voor specifieke zendingen, zoals exportfacturen en speciale verzendlabels.
Je organiseert expresszendingen met onze transporteurs.
Je verzorgt de facturatie van interne klanten volgens de vastgestelde afspraken.
Dit is jouw kans om een sleutelrol te spelen in een vitaal aspect van onze wereldwijde operaties!

Jouw profiel

Jouw profiel

Als Customer Services Officer heb je een hart voor logistiek. Klanten helpen en de juiste oplossing zoeken voor mogelijke problemen geeft je echt energie.

Je bent nauwkeurig en gestructureerd en hebt een uitgebreide ervaring binnen een administratieve rol.
Je hebt een echte can do / hands-on mentaliteit. Dit weerspiegelt zich vooral in een goede opvolging, je probleemoplossend vermogen en een proactieve communicatie.
Je kan vlot werken met Excel.
Je bent communicatief vlot zowel in het Nederlands als in het Frans. Een goede basiskennis van de Engelse taal is een flinke plus.
Je kan goed werken met deadlines en de wisselende druk die bij een logistieke job komt kijken.
Je hebt ervaring met klantcontact in een business-to-business omgeving en zal de extra mile gaan voor een tevreden klant.
Je hebt een internationale mindset en houdt van een goede werksfeer.
Je hebt al een eerste werkervaring bij een logistiek dienstverlener of customer service ervaring opgedaan.
Je hebt kennis van ERP- & WMS-systemen
  • Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken
  • Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen
  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen
  • Opvolggegevens van orders registreren
    Een lijst van de beschadigde producten en van defect materiaal opmaken
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren
  • De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...)
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Verpakken en eenvoudige assemblages uitvoeren
    Beschadigde producten opnieuw conform maken, ...
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren

Aanbod

Ons aanbod:

Wij bieden een gevarieerde functie met verantwoordelijkheid binnen een internationale organisatie met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling. Als nieuwe collega word je verwelkomd in een stimulerende werkomgeving met enthousiaste teamgenoten, waar een familiaire sfeer heerst.

Naast een aantrekkelijk salaris bieden wij diverse extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, 32 vakantiedagen, de mogelijkheid tot thuiswerken, een uitgebreid verzekeringspakket, een fietsleaseplan, diverse opleidingsmogelijkheden en wekelijks gratis vers fruit op kantoor.

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team van professionals? Solliciteer nu en laat zien dat je beschikt over de nodige vaardigheden en motivatie!
Stuur je recente CV naar recruitment@adecco.be of bel voor meer informatie naar 02 481 96 07 en vraag naar Triene.

Solliciteren

584 ACC NATIONAL NORTH
+32 (0)2 481 96 07

Solliciteren